آموزش وردپرس آموزش امتیاز دهی به میزبان فا - وب آکا

یکی از قابلیت های بسیار مناسبی که گوگل در اختیار کسب و کارها و مخاطبین آنها قرار داده است، قابلیت امتیاز دهی می باشد. شما به عنوان مخاطبین یک کسب و کار فعال می توانید نظر خود درباره خدماتی که دریافت کرده اید را نوشته و با توجه به سطح کیفیت خدمات ارائه شده به آنها امتیاز دهید. بسیاری از کاربران اینترنتی زمانی که در گوگل به دنبال اطلاعات درباره یک کسب و کار می گردند، به نظرات و امتیازهای داده شده به آن کسب و کار دقت می کنند. در این مقاله از پایگاه دانش وب آکا قصد داریم تا با آموزش امتیاز دهی به وب آکا در نتایج گوگل همراه شما عزیزان باشیم.

امتیاز دهی به وب آکا به کمک نتایج جستجو امتیاز دهی به وب آکا چگونه است؟

تجربیات، نظرات و توصیه های افراد دیگر می تواند به افرادی که قصد دارند با جستجو در گوگل شرکتی را برای همکاری انتخاب نمایند، بسیار کمک کننده باشد. امتیاز دهی به افراد این امکان را می دهد که نظر خود درباره یک محصول یا خدمت را نوشته و به آن امتیاز دهند. این امتیاز از ۱ تا ۵ ستاره درجه بندی شده است. کاربران با توجه به نظر خود درباره محصول یا خدمتی که دریافت کرده اند، امتیاز دهی می کنند.

مزایای امتیاز دهی:

  • با استفاده از امتیاز دهی کاربران می توانند یک داده اطلاعاتی مناسب درباره شرکت مورد نظر را در اختیار داشته باشند.
  • کاربران این امکان را خواهند داشت که افراد، موضوعات، محصولات یا خدمات شرکت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند.
  • به دلیل دریافت امتیاز شرکت ها روی کیفیت خدماتی که ارائه می دهند دقت بیشتری را خواهند داشت.
  • و…

به دو طریق امکان امتیاز دهی به وب آکا وجود دارد. شما با قرار دادن نظرات خود و امتیاز دهی درست به آن به دیگران می گویید که وب آکا چطوره و خدماتی که ارائه می دهد تا چه اندازه با کیفیت است. در ادامه به صورت گام به گام روش های امتیاز دهی را به شما آموزش خواهیم داد.

امتیاز دهی به وب آکا از طریق نتایج جستجو

در اولین روش امتیاز دهی، می توانید از طریق نتایج جستجو امتیاز خود را ثبت نمایید. به همین منظور باید به ترتیب زیر پیش بروید:

  1. در گام اول باید نام وب آکا را در موتور جستجو گوگل سرچ نمایید. در این حالت با صفحه زیر رو به رو خواهید شد.
    امتیازدهی به وب آکا
  2. در گام بعدی در باکس قرار گرفته در سمت راست روی گزینه Write a review کلیک کنید.
    آموزش امتیاز دهی به وب آکا
  3. در صورتی که پیش تر وارد حساب جیمیل خود شده باشید، با تصویر زیر رو به رو می شوید. در این حالت باید با حرکت ماوس روی ستاره ها امتیاز خود را تعیین نموده سپس روی گزینه Post کلیک کنید.
    روش های امتیاز دهی به وب آکا

    در صورتی که اکانت جیمیلی ندارید، از طریق آموزش ساخت ایمیل اقدام نموده سپس ادامه مراحل را طی کنید.

  4. در صورتی که قبلا وارد حساب گوگل خود نشده اید، با تصویر زیر رو به رو می شوید. در این حالت باید ابتدا وارد حساب خود شوید. هر حساب تنها می تواند یکبار امتیاز دهد. به همین منظور روی گزینه Sign In کلیک کنید.
    صفرتا صد آموزش امتیاز دهی به وب آکا
  5. سپس در باکس زیر آدرس ایمیل و پسورد آن را به ترتیب وارد نمایید تا وارد حساب خود شوید.
    مه چیز درباره امتیاز دهی به وب آکا
  6. سپس همانند مرحله ۳ امتیاز مورد نظر خود را ثبت نمایید.

امتیاز دهی به وب آکا از طریق گوگل مپ

از طریق گوگل مپ نیز می توانید به مجموعه وب آکا امتیاز دهید. برای استفاده از این روش برای گفتن اینکه وب آکا چطوره باید به شکل زیر اقدام کنید:

  1. از طریق دکمه زیر وارد گوگل مپ شده و در باکس جستجو نام وب آکا را سرچ نماید. شما می توانی نام mizbanfa را هم به صورت فارسی و هم به صورت انگلیسی جستجو نمایید. در هر دو حالت اطلاعات شرکت برای شما نمایش داده می شود.
    گوگل مپ
    امتیاز دهی ستاره ای به وب آکا
  2. سپس در باکس قرار گرفته در سمت چپ روی گزینه Write a review کلیک کنید.
    امتیاز دهی به وب آکا با گوگل مپ
  3. در نهایت همانند روش قبل با باکس امتیاز دهی رو به رو خواهید شد. در نتیجه  به راحتی می توانید امتیاز خود را وارد کرده و در صورت تمایل نظر خود را نیز بیان نمایید.
  4. به خاطر داشته باشید که در این روش نیز می بایست وارد حساب گوگل خود شده باشید.

ثبت نظرات و امتیازدهی به وب آکا توسط شما می تواند تاثیر به سزایی در نظر دیگر مخاطبین درباره نوع خدمات و کیفیت آنها داشته باشد. پاسخ اینکه وب آکا چطوره تنها زمانی برای بسیاری از مخاطبین اینترنتی روشن می شود که کاربرانی که از خدمات آن استفاده کرده نظرات سازنده و واقعی خود را در اختیار عموم قرار دهند. در این مقاله تلاش ما بر این بود است که روش های امتیاز دهی به وب آکا را به صورت گام به گام ب شما آموزش دهیم. از شما همراهان عزیز می خواهیم که با امتیاز دهی و ثبت نظرات خود، این مجموعه را در ارائه یک جامعه آماری قوی و درست درباره خدماتی که ارائه می دهد، یاری نمایید.

میخوام به وب آکا امتیاز بدم بخاطر مقالات خوبش!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 444 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها