آموزش وردپرس راهنما و آموزش خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه - وب آکا

این روزها استفاده از پیامک و اس‌ام‌اس به ابزاری کاربردی تبدیل شده که تقریبا از کم سن و سال‌ترین افراد تا افرادی با سن بالا و با هر نوع شغل ارتباط تنگاتنگی دارد. استفاده از پنل اس ام اس به دلیل در دسترس بودن در هر شرایطی باعث خواهد شد که در کسری از ثانیه پیغام دلخواه خود را به مخاطبان خود ارسال کنید. محدودیتی هم از نظر سخت افزاری وجود ندارد و امکان استفاده از پیامک در هر گوشی نیز فراهم است. همین موضوع باعث شده است که استفاده از پیامک برای امور تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی به بهترین ابزار تبدیل شده و شما به راحتی بتوانید با بهترین پنل اس ام اس در کشور پیامک‌های خود را در سطح انبوه و وسیعی به مشتریان ارسال کنید.

داشتن هزینه پایین نسبت به سایر روش‌ها هم باعث شده که توجه به تبلیغات پیامکی همواره در اولویت بالا قرار داشته باشد. در هر حرفه و شغلی که باشید، به راحتی امکان بازاریابی از طریق پیامک با کمترین هزینه فراهم است.

در این مقاله به معرفی ویژگی‌های بهترین پنل اس ام اس می‌پردازیم که به کمک آن می‌توانید پنل پیامک مناسب با نیاز خود را انتخاب کرده و از طریق آن اقدام به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در سطح کشوری و بین المللی بکنید. پس اگر شما هم به دنبال راهنمای خرید پنل اس ام اس مخابرات هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پنل اس ام اس چیست و چه کاربردی دارد؟

حتما با محدودیتی که روی ارسال پیامک از طریق گوشی وجود دارد آشنا هستید. یعنی وقتی تصمیم می‌گیرید با استفاده از گوشی یک پیغام را به چندین مخاطب ارسال کنید، مدت زمانی که صرف ارسال پیامک خواهد شد، روی تک تک مخاطبان تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین وقتی ارسال انجام می‌شود باید منتظر بمانید تا ارسال به کلیه مخاطبین به ترتیب اولویتی که شماره آنها را انتخاب کرده‌اید انجام گیرد. پس چطور است که کسب و کارهای آنلاین و کسانی که ارسال پیامک انبوه انجام می‌دهند در کسری از ثانیه اقدام به ارسال پیامک انبوه می‌کنند؟

پاسخ روشن است. استفاده از پنل اس ام اس انبوه این امکان را به کسب و کارها می‌دهد تا اقدام به ارسال پیامک از طریق اینترنت کرده و به راحتی محتوای پیامک دلخواه خود را به کمک پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق اینترنت انجام دهند.

یک پنل اس ام اس شامل یک نرم افزار تحت وب و آنلاین است که با در اختیار داشتن آن می‌توانید اقدام به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بکنید. هر یک از این سامانه‌های پیام کوتاه دارای امکاناتی هستند که می‌توانید پیامک خود را به صورت حرفه‌ای‌تر ارسال کنید.

به عنوان مثال ساخت نظر سنجی پیامکی، ساخت قرعه کشی پیامکی، ارسال پیامک بر اساس سن و جنس

یت افراد، ارسال پیامک انبوه به منطقه‌ای خاص، ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی و… همگی امکاناتی هستند که سامانه‌های ارسال پیامک در اختیار شما قرار می‌دهند.

همگی این ابزار در بازاریابی پیامکی نقش موثری دارند و می‌توانند در جهت افزایش نرخ تبدیل خدمات و کسب و کار بسیار مفید واقع شوند.

اصلی‌ترین کاربردی که استفاده از خدمات پیام کوتاه انبوه دارد دسترسی به شماره‌های تفکیک شده است.

با خرید پنل اس ام اس می‌توانید به کمک اپراتورهای شماره پیامکی(که شامل ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۰۲۱، ۰۲۶ و خطوط تجاری) اقدام به ارسال پیامک از طریق خطوط تجاری کنید.

با توجه به اینکه در انتخاب بهترین پنل اس ام اس عوامل زیادی تاثیرگذار است، لازم است که قبل از خرید به نکاتی که در ادامه مطرح می‌کنیم دقت کنید.

۱- امکان مشاهده دمو و نسخه آزمایشی

برای خرید پنل اس ام اس یا هر نرم افزار تحت وب دیگری، بهتر است که کاربران به یک نسخه آزمایشی برای بررسی امکانات و قابلیت‌های آن دسترسی داشته باشند. نسخه آزمایشی سنجش کلی عملکرد سامانه را برایتان فراهم می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

۲- داشتن امکانات متنوع

فرض کنید که قصد دارید در روز زن برای مشتریان خانم خود یک پیامک تبریک ارسال کنید. خب، به نظر شما در چنین مواقعی به چه چیزی نیاز دارید؟

درست است، بانکی از شماره تلفن ها که متعلق به خانم‌ها هستند. همین کافی نیست؟ علاوه بر این شما می‌توانید به شماره تلفن‌هایی دسترسی داشته باشید که مخاطب آن بالای ۲۰ سال سن دارند. پس لازم است که قابلیتی در سامانه پیام کوتاه به صورت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت و ارسال پیامک به تفکیک سن وجود داشته باشد که در برگیرنده این افراد باشد.

عمومی‌ترین قابلیت‌ها و امکاناتی که در یک سامانه پیام کوتاه انتظار می‌رود وجود داشته باشد شامل موارد زیر است.

  • دسترسی به بانک شماره موبایل
  • ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی
  • امکان ارسال پیامک صوتی
  • ارسال پیامک بر اساس نقشه
  • امکان ساخت نظرسنجی پیامکی
  • امکان قرعه کشی با پیامک
  • دسترسی به دفترچه تلفن
  • داشتن API و وب‌سرویس سامانه پیام کوتاه
  • ارسال پیامک به مناسبت خاص و یا یادآوری یک رویداد
  • پاسخگوی خودکار به پیامک‌های دریافتی
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی
  • دسترسی به اپراتورهای مختلف ارسال پیامک
  • ارسال اس ام اس از طریق ایمیل

و بسیاری امکانات متنوع دیگر که در صورت استفاده از خدمات سامانه پیام کوتاه ملی پیامک می‌توانید به بیش از ۶۰ قابلیت مختلف در بهترین پنل اس ام اس ارائه شده در ایران دسترسی داشته باشید.

۳- پشتیبانی سریع و دسترسی به محتوای آموزشی

همه کاربران یک سیستم تخصص کافی در زمینه کار با یک سیستم را ندارند و این وظیفه پشتیبانی سامانه است که با فراهم کردن روش‌های مختلف پشتیبانی، آن‌ها را راهنمایی کرده و به سوالاتشان پاسخ دهد.

در سایت‌هایی که سامانه پیامک حرفه‌ای ارائه می‌دهند، معمولا محتوای آموزشی، فایل آموزشی و پشتیبانی آنلاین در اختیار مشترکین است. مشترکین سامانه می‌توانند در صورت داشتن سوال و مشکلی در خصوص کار با سامانه پیام کوتاه، آن را مطرح کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جواب بگیرند.

۴- قیمت گذاری و پنل اس ام اس ارزان

همه کاربران به دنبال استفاده از پنل اس ام اس با هزینه پایین هستند. خرید شماره پیامکی و شارژ سامانه پیام کوتاه دارای هزینه است که در طول سال باید تمدید شود. موضوع قیمت گذاری در سامانه پیام کوتاه به قدری مهم است که حتی کاربران به دنبال پنل اس ام اس رایگان نیز هستند.

معمولا سیاستی که برای ارائه پنل اس ام اس ارزان در پیش گرفته شده این است که دسترسی به امکانات محدود بوده و هزینه شارژ پنل پیامک نیز بالاتر خواهد بود. علاوه بر این پشتیبانی در این سامانه‌ها نیز ضعیف است.

با خرید سامانه پیامکی ملی پیامک می‌توانید با قیمت مقرون به صرفه و متناسب با نیازتان یکی از بسته‌ها را انتخاب کرده و از پشتیبانی عالی و تعرفه پایین برخوردار شوید.

۵- دسترسی به وب سرویس ارسال پیامک

این روزها با توسعه نرم افزارهای مختلف این نیاز همواره در حال بیشتر شدن است که توسعه دهندگان قادر باشند از طریق پیامک هویت افراد را تایید کنند. یا اینکه اگر دارای یک فروشگاه آنلاین محصولات هستند، بتوانند جزئیات سفارش را به محض پرداخت محصول از طریق پیامک برای مشتری ارسال کنند که چنین قابلیتی نیازمند داشتن وب سرویس سامانه پیام کوتاه است.

با اتصال پنل پیامک به سایت و نرم افزار از طریق وب‌سرویس API، همه این کارها به صورت کاملا مکانیزه انجام می‌گیرد.

ما در ملی پیامک این بستر را به صورت کاملا رایگان به همراه مستندات کامل و ابزار آماده فراهم کرده‌ایم که بتوانید از قابلیت‌هایی مثل اتصال پنل پیامک به وردپرس، استفاده از عضویت پیامکی، امکان وریفای و تایید شماره کاربران استفاده کنید.

نتیجه گیری

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم اطلاعات جامع و مفیدی را در خصوص خرید سامانه پیامکی خوب و انتخاب بهترین پنل اس‌ام‌اس به شما ارائه دهیم تا بتوانید تجربه یک خرید شیرین را داشته باشید.

در صورتی که هر سوالی در خصوص راهنمای خرید پنل اس ام اس برای شما پیش آمده و نیاز به مشاوره در این زمینه دارید، کارشناسان ما در ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com آماده پاسخگویی به شما هستند.

شما می‌توانید هر سوالی که در خصوص خرید سامانه پیام کوتاه و مشاوره برای تبلیغات پیامکی انبوه دارید، با شماره گیری ۶۳۴۰۴-۰۲۱ مطرح کرده و از کارشناسان ملی پیامک مشاوره رایگان دریافت کنید.

این نوشته صرفا یک رپورتاژآگهی است و پایگاه دانش میزبان‌فا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

مشاهده پلن‌های تبلیغاتی

۴٫۷
/
۵
(
۱۴

امتیاز

)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : رپورتاژآگهی تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.