آموزش وردپرس معرفی وبسایت مکانیک وردپرس - وب آکا

با گذشت روز افزون کاربران اینترنت و راه‌اندازی انواع سایت با استفاده از وردپرس نیاز به ساخت و استفاده از افزونه‌ها و قالب وردپرس نیز بیشتر می‌شود. متناسب با همین مسئله رقابت جدی در وردپرس ایجاد شده و هر سایتی که در زمینه خدمات وردپرس فعالیت دارد به دنبال این است که با ایده نو نسبت به ارائه خدمات متنوع در زمینه وردپرس حرفی برای گفتن داشته باشد. سایت مکانیک وردپرس که در زمینه آموزش وردپرس و ارائه خدمات وردپرسی فعالیت دارد یکی از این سایت‌ها است که در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی این سایت پرداخته و با خدماتی که ارائه می‌دهد آشنا شویم.

همانطور که از نام سایت مکانیک وردپرس مشخص است، تمرکز این سایت بیشتر روی رفع مشکلات سایت‌های وردپرس است. در واقع هدف این سایت این است که به عنوان پشتیبان وردپرس برای مدیران سایت‌هایی که تخصص برنامه نویسی و دانش فنی لازم برای مدیریت سایت را ندارند فعالیت کند. این نوع فعالیت برای پشتیبانی در وردپرس به شکلی است که کاربران قادر هستند یکی از بسته‌های پیشنهادی برای پشتیبانی از سایت خود را انتخاب کنند  تا هر زمان که نیاز به تغییرات فنی در سایت داشتند برای آنها انجام شود. از طرفی با تغییرات عمده که در افزونه‌های وردپرس، قالب وردپرس و حتی آپدیت خود وردپرس انجام می‌گیرد، مشکلات جدیدی به خاطر ناسازگاری برای برخی کاربران به وجود می‌آید که قادر به رفع آن نیستند. پس نیاز به مرجعی برای رفع مشکلات وردپرس احساس میشود که سایت‌های مختلفی نیز بعد از چند سال فعالیت بخشی را به عنوان این کار در نظر گرفته‌اند.

معرفی وبسایت مکانیک وردپرس

مکانیک وردپرس فعالیت خود را با هدف رفع مشکلات سایت‌های وردپرسی و ارائه خدمات از بهار ۹۶ آغاز کرده و بر این باور است که بقا و رشد و توسعه در گرو بر آوردن انتظارات به حق کاربران و جلب رضایت آنهاست و چه بسا این امر از طریق عرضه خدمات و مقالات در بالاترین سطح کیفیت مطابق خواسته‌های کاربران میسر می‌شود. در این سایت مقالات و منابع آموزشی مناسبی برای یادگیری وردپرس درج شده که با استفاده از این مقالات وردپرسی می‌توانید قابلیت‌هایی که نیاز دارید به سایت خود اضافه کرده و یا کار با انواع افزونه‌ها در وردپرس را فرا بگیرید. به صورت کلی خدماتی که مکانیک وردپرس ارائه می‌دهد شامل موارد زیر هستند.

  • ارائه مقالات و محتوای آموزش رایگان وردپرس
  • تهیه دوره‌های آموزشی پرمیوم در زمینه آموزش وردپرس و سئو سایت
  • ارائه مارکت برای خرید و فروش افزونه و قالب وردپرس
  • ارائه پادکست‌های آموزشی در زمینه وب و وردپرس
  • و…

شروع فعالیت مکانیک وردپرس با ارائه مقالات آموزشی وردپرس کلید خورده است. در این بخش از سایت می‌توانید به مقالات آموزشی در زمینه وردپرس، سئو سایت، معرفی افزونه‌های وردپرس، ارائه قالب رایگان وردپرس و… اشاره کرد. این بخش از سایت به صورت دسته بندی شده در دسترس است که به راحتی با مراجعه به هر بخش از منوی سایت می‌توانید به مطالب موجود در همان دسته بندی دسترسی پیدا کنید.

معرفی وبسایت مکانیک وردپرس

برای شروع کار با وردپرس دو راه پیش روی شما است. می‌توانید ابتدا سایت را در لوکال هاست راه اندازی کنید و بعد از اینکه طراحی سایت به اتمام رسید، آن را به هاست منتقل کنید. یا اینکه می‌توانید از همان ابتدا سایت خود را روی هاست راه اندازی کنید. اگر روش اول مدنظر شماست کافی است با استفاده از مقاله نصب وردپرس در لوکال هاست، ابتدا سایت را در محیط کامپیوتر خود راه اندازی کرده و سپس به هاست منتقل کنید.

https://mechanicwp.ir/installing-wordpress-on-localhost/

اما اگر قصد دارید از همان ابتدا سایت خود را به صورت آنلاین راه‌اندازی کنید، نیاز به خرید هاست و دامنه دارید. بعد از اینکه هاست و دامنه خود را خریداری کردید می‌توانید با استفاده از آموزش نصب وردپرس در هاست در کمتر از پنج دقیقه سایت وردپرسی خود را راه‌اندازی کنید.

https://mechanicwp.ir/install-wordpress-to-host-cpanel

روشن است که بعد از راه‌اندازی سایت در هاست لازم دارید که ظاهر آن را تغییر دهید. قالب‌های پیش فرض وردپرس مناسب سایت‌های وبلاگی هستند و ممکن است که سایت شما حالتی تجاری و یا فروشگاهی داشته باشد. بنابراین نیاز به تهیه یک قالب مناسب دارید. برای این کار کافی است از بخش مقالات مکانیک وردپرس که در آن انواع قالب‌های شخصی، شرکتی، فروشگاهی و… قرار داده شده است یکی از آنها را به رایگان دانلود کرده و در سایت خود نصب کنید. بعد از نصب قالب نیاز به استفاده از افزونه‌های ضروری در وردپرس دارید که استفاده از آنها برای افزایش سئو سایت به یک اولویت تبدیل شده است. برخی از افزونه‌های سئو وردپرس که این روزها طرفداران خاص خود را دارد معرفی شده است که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

https://mechanicwp.ir/top-seo-and-wordpress-plugin

تا این مرحله که وردپرس را راه اندازی کردید، تنها یک قدم با ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی فاصله دارید که آن چیزی نیست جز تولید محتوا یا تعریف محصولات! بسته به موضوع سایت این کار می‌تواند یک روند دائمی داشته باشد که با برنامه‌ای مشخص شروع به تولید محتوا و انتشار مرتب مقالات در آن بکنید. اما صرفا نوشتن و تولید محتوا در اینجا شرط نیست. شما باید یاد بگیرید که چگونه محتوای سبز و مفید تولید کنید. بعد از اینکه راه و روش تولید محتوای بهینه در وردپرس را فرا گرفتید می‌توانید با استفاده از ترفندهایی سرعت ایندکس سایت در گوگل را بیشتر و بیشتر کنید.

https://mechanicwp.ir/increase-the-speed-of-index-entries-in-google

در این مقاله به معرفی برخی راهکارها برای ایندکس سریعتر مطالب وردپرس در گوگل پرداخته شده است که می‌توانید با استفاده از این روش‌ها محتوای تولید شده خود را در گوگل سریع‌تر ایندکس کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

پشتیبانی وردپرس با کمک وردپرس

یکی از محصولات و خدماتی که مکانیک وردپرس به صورت تجاری ارائه می‌دهد همین پشتیبانی از سایت‌های وردپرسی است. ممکن است شما هم یکی از مدیران سایت‌های وردپرسی باشید که دانش فنی لازم برای مدیریت سایت را نداشته باشید. در این صورت نیاز به یک متخصص دارید که روی سایت شما فعالیت داشته باشد و کارهایی که مدنظر شماست را در ان پیاده سازی کند. تیم پشتیبانی مکانیک وردپرس در این زمینه با برند کمک وردپرس فعالیت پشتیبانی از سایت‌های وردپرسی را انجام می‌دهد.

معرفی وبسایت مکانیک وردپرس

دریافت پشتیبانی وردپرس

کافی است یکی از پلن‌هایی که برای پشتیبانی از سایت‌های وردپرسی ارائه می‌دهد را در قالب پشتیبانی یک ماهه، سه ماهه یا شش ماهه خریداری کرده و از همان لحظه خرید پلن پشتیبانی سایت وردپرس تا زمانی که اعتبار زمانی آن به اتمام نرسیده است کارهای فنی سایت خود را به متخصصان مکانیک وردپرس بسپارید.

این نوشته صرفا یک رپورتاژآگهی است و پایگاه دانش میزبان‌فا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

مشاهده پلن‌های تبلیغاتی

۲
/
۵
(
۲۴

امتیاز

)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : رپورتاژآگهی تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.