آموزش وردپرس ۷ ویژگی منحصر به فرد در ابرسرورهای جدید میزبان‌ فا - وب آکا

همانطور که مطلع هستید، حدود دو ماه گذشته بود که شرکت میزبان‌فا جهت افزایش کیفیت خدمات و سرویس دهی مشتریان تصمیم به راه‌اندازی سرور هاست ایران گرفت. پس از بررسی‌های شبانه روزی تیم و تلاش‌های مداوم در نهایت تصمیم بر این شد که سخت افزارهای فوق پیشرفته و گران قیمت را تحت مالکیت کامل میزبان‌فا خریداری کرده و وارد کشور کنیم. که این امر مهم نیز با سرمایه گذاری چند صد میلیونی انجام گرفته و از بهترین و جدیدترین سرورهای شرکت HP برای میزبانی وب‌سایت ها در داخل کشور استفاده شد.

حال در این مقاله قصد داریم شما با را ۷ ویژگی منحصر به فرد ابر سرورهای میزبان‌فا که با تلاش مداوم و شبانه کلیه اعضای تیم بستر ارائه سرویس‌دهی آن برای کاربران ایرانی فراهم شده است را معرفی کنیم.

معرفی ۷ ویژگی منحصر به فرد ابرسرورهای جدید میزبان‌فا

معرفی 7 ویژگی منحصر به فرد ابرسرورهای میزبان‌فا

۱٫ استفاده از سرورهای سازمانی نسل ۸ HP

در کله سرورهای هاست ایران میزبان‌فا از سرورهای سازمانی HP استفاده شده است که از دقت پردازشی بسیار بالا و مناسبی برخوردار هستند. شرکت HP که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید ابرسرور در دنیا محسوب می‌شود که در سرورهای نسل ۸ HP که با نام PRO HP آنها را می‌شناسیم، در نوع خود پرسرعت‌ترین سرورهای دنیا به حساب می‌آیند.

۲٫ قرارگیری دو پورت قدرتمند برق در هر سرور

در هر یک از سرورهای هاست ایران میزبان‌فا از دو پورت قدرتمند برق یا همان POWER استفاده شده است که اگر مشکلی در سیستم برق رسانی هر سرور به وجود آمد، سرور به حالت خاموشی نرود. هر یک از این سرورهای حرفه‌ای دارای دو پاور هستند که به صورت همزمان روشن هستند و وظیفه برق رسانی به کل سرور را دارند. حال اگر به هر دلیلی یکی از پاورها دچار مشکل شود پاور دوم مسئولیت برق رسانی به سرور را ادامه خواهد داد. این نوع سرورها که دارای دو پاور برق هستند معمولا برای سیستم‌های بانکی و مالی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا خطایی در عملیات بانکی حین خرابی برق به وجود نیاید.

۳٫ سیستم سرمایشی حرفه‌ای توسط ۸ فن قدرتمند

گرما بلای جان هر سرور خواهد بود. اگر سرور دارای سیستم سرمایشی مناسبی نباشد، به دلیل گرمای زیادی که از خود ساطع می‌کند باعث کندی عملکرد خواهد شد و از سوی دیگر روی عمر کلیه قطعات نیز تاثیر بد می‌گذارد. در کلیه سرورهای هاست ایران میزبان‌فا از ۸ فن قدرتمند برای خنک نگه داشتن قطعات سرور استفاده شده است که سرما را از پنل جلوی هر سرور با فرآیند مکش جذب کرده و با عبور دادن این سرما از زیر پردازنده‌ها و رم‌ها کلیه قطعات سرور را خنک کرده و در نهایت گرمای حاصل از کلیه قطعات هر سرور را از پشت سرور خارج می‌کنند. استفاده از این سیستم سرمایشی حرفه‌ای باعث افزایش عملکرد سرعت و قدرت سرور شده و ریسک خرابی قطعات را به دلیل تاثیر بد گرما به صفر خواهد رساند.

۴٫ استفاده از دو پردازنده قدرتمند ۱۰ هسته‌ای

در تمامی سروهای هاست ایران میزبان‌فا از دو پردازنده یا همان CPU استفاده شده است که دارای ۱۰ هسته قدرتمند برای پردازش درخواست سایت‌ها هستند. در حال حاضر بیشتر سرورها فقط دارای یک CPU هستند که پردازش‌های لحظه‌ای روی هر سرور را انجام می‌دهند. اما سرورهای قدرتمند میزبان‌فا دارای دو پردازنده ده هسته‌ای هستند. با این حساب هر یک از سرورهای میزبان‌فا دارای ۲۰ هسته واقعی و ۴۰ هسته مجازی هستند که می‌توانند پردازش‌های لحظه ای و وسیع هر یک از سایت‌های پربازدید را با قدرت تمام پاسخ دهند.

۵٫ استفاده از هاردهای SSD اینترپرایز HP

هارد یکی از اصلی‌ترین و تاثیرگذارترین قطعات در دستیابی به سرعت بالای لود سایت است که کلیه اطلاعات کاربران روی هارد نگهداری و میزبانی می‌شود. در هر یک از سرورهای هاست ایران میزبان‌فا از هاردهای SSD فوق سریع تحت لیسانس HP از نوع Enterprise استفاده شده است که دارای سرعت ۵ برابر نسبت به هاردهای معمولی هستند. هارد های ما برخلاف سایر شرکت ها از نوع هارد های SSD کامپیوتری و ارزون قیمت نیستند. این هاردهای Enterprise با دقت بسیار بالا توسط کمپانی اینتل با استانداردهای سازمانی مورد نظر HPE ساخته شده‌اند. این هاردها با قدرت بسیار بالایی که دارند قادر هستند که تا ۱۵ سال بدون وقفه و بدون اینکه خاموش شوند به فعالیت خود ادامه دهند. این نوع هاردها از گران قیمت‌ترین هاردهای SSD در بازارهای جهانی به حساب می‌آیند.

۶٫ سیستم بررسی سلامت قطعات هر سرور توسط ILO

سیستم ILO که در کلیه سرورهای هاست ایران میزبان‌فا قرار دارد وظیفه بررسی سلامت لحظه‌ای قطعات را بر عهده دارد. این سیستم به صورت ۲۴ ساعته عملیات کلیه قطعات هر سرور مانند پاورها، فن‌ها، پردازنده‌ها، رم‌ها و هاردها را بررسی می‌کند و اگر کوچکترین خطایی در هر یک از قطعات وجود داشته باشد در سریع‌ترین زمان ممکن آن را گزارش خواهد داد. به لطف این سیستم ILO پیشرفته ما قادر هستیم تا قبل از اینکه خرابی جدی برای هر یک از قطعات به وجود بیاید و باعث قطعی فرآیند وبسایت‌ها شود، قطعه مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعویض کنیم.

۷٫ قرارگیری سرورها در امن‌ترین و مجهزترین دیتاسنتر ایران

انتخاب دیتاسنتر مجهز و امن با شبکه پایدار بالا برای ما بالاترین اولویت را دارد. برای همین قبل از رونمایی سرورها ما کلیه دیتاسنترهای بزرگ ایران را آنالیز کرده و مورد بررسی قرار دادیم تا بهترین شبکه دیتاسنتر را برای میزبانی وبسایت‌ها انتخاب کنیم. در نهایت دیتاسنتر آسیاتک بر فراز برج میلاد را انتخاب کردیم، این دیتاسنتر به عنوان امن‌ترین و مجهزترین دیتاسنتر کشور با لایه‌های امنیتی بالا به حساب می‌آید که به ۴ فیبر اینترنت مجهز بوده و دارای تجهیزات برق اضطراری است. در این دیتاسنتر از عالی‌ترین سیستم‌های سرمایشی از کف و سقف استفاده شده است که بر فراز بزرگ‌ترین برج مخابراتی دنیا قرار دارد. سرورهای ما در این دیتاسنتر از پرسرعت‌ترین و پایدارترین شبکه اینترنت با پورت‌های ۱۰ گیگابیت بر ثانیه برخوردار هستند. طبق آزمایش‌های عملی ما این دیتاسنتر بهترین ارتباط را با شبکه‌های بین المللی و گوگل دارد که ۱۰۰۰ سایت پربازدید داخلی هم در این دیتاسنتر میزبانی می‌شوند. به دلیل مزیت بالایی که این دیتاسنتر دارد، گوگل به راحتی قادر به شناسایی سایت‌های میزبانی شده در این دیتاسنتر و در نظر گرفتن امتیاز بالا برای آنها است.

 

[totalpoll id=”۱۲۸۱۶″]

 

در این مقاله سعی کردیم به معرفی ۷ ویژگی منحصر به فرد ابر سرورهای هاست ایران میزبان‌فا که برای اولین بار در کشور با چنین سخت‌افزارهای قدرتمند و جدیدی ارائه می‌شود را به شما معرفی کنیم. قیمت گذاری هاست ایران وب آکا تا فروردین ماه سال ۱۳۹۹ تغییری نخواهد کرد و می‌توانید از کمترین هزینه هاست پر قدرت، پر سرعت و با کیفیت برای میزبانی سایت خود در داخل کشور تهیه کنید.

خرید هاست ایران میزبان‌فا

۴٫۲
/
۵
(
۴

امتیاز

)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 643 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها