آموزش وردپرس آغاز تحولی عظیم در کیفیت سرویس های میزبان فا - وب آکا

در ویدیو بالا درمورد یکسری تغییرات مهم که در نهایت قراره منجر به افزایش ۵ برابری سرعت و کیفیت سرویس های وب آکا بشه با شما صحبت می کنیم، به هیج عنوان مشاهده این ویدیو رو از دست ندید، پس از اجرای تحولات گفته شده در ویدیو بالا.

۶ مزیت مهم در سرویس کاربران پس از اجرای تحولات اساسی در وب آکا

پس اجرای طرح بزرگ شرکت وب آکا در تغییر نوع سرور ها و دیتاسنتر محل نگهداری سرور ها، ۶ مزیت بی رقیب زیر به سرویس های شرکت وب آکا اضافه می شود و سرویس های کاربران وب آکا به بالاترین سطح استاندارد های ممکن میزبانی در جهانی نزدیک می شوند.

۱- افزایش ۵ برابری سرعت و کیفیت میزبانی از سایت ها

۲- افزایش محسوس پایداری و آپ تایم وب سایت کاربران

۳- افزایش امکان دسترسی بازدیدکننده ها به وب سایت ها

۴- رفع اختلالات لحظه ای در درگاه بانکی وب سایت کاربران

۵- تثبیت قیمت سرویس ها و عدم وابستگی ارز و کاهش قیمت ها

۶- رفع کامل نگرانی از بابت تحریم ها و افزایش امنیت اطلاعات

پس از مشاهده ویدیو ابتدای این صفحه ممکن است برخی سوالات در ذهن شما درمورد این تغییر و تحولات اساسی و پروسه انتقال وب سایت ها به

وجود آمده باشد، داخل ویدیو زیر برخی از سوالات متداول کاربران در این زمینه مطرح می شود و سپس به صورت کامل به آن ها پاسخگویی می شود.

 

امیدواریم در ویدیو بالا به پاسخ تمام سوالاتتون در این رابطه رسیده باشید، به زودی در ادمه این پست از ویدیو رونمایی از سرور های نسل جدید وب آکا رونمایی می شود تا شما هم مانند ما از شروع این تحول بزرگ خوشحال باشید و به زودی همگی باهم شاهد ایجاد تحولی عظیم در سرعت و کیفیت سرویس های وب آکا باشیم.

اگر پس از مشاهده ویدیو های بالا، درمورد این انتقال بزرگ و افزایش محسوس کیفیت داخل سرویس های وب آکا سوالاتی برای شما پیش اومده که داخل ویدیو های بالا درمورد اون توضیح داده نشده، حتما تمام سوالاتتون رو در قسمت نظرات همین صفحه مطرح کنید، ما در کمتر از ۲ ساعت به کامنت شما دوست عزیز پاسخ خواهیم داد.

ورود به وب سایت اصلی وب آکا

۴٫۲
/
۵
(
۴۷

امتیاز

)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 526 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها