آموزش وردپرس ارائه ۷ قالب جدید فارسی و رایگان بر روی هاست های میزبان فا - وب آکا

اگر شما هم طراح وب سایت های وردپرسی هستید یا اصلا با وردپرس کار کرده اید، حتما نام قالب آوادا تا امروز به گوش شما خورده است! آوادا پرفروش ترین قالب جهان در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بوده است، این قالب با بهره گیری از امکانات فوق العاده و فریم ورک قدرتمند امکان راه اندازی هر نوع وب سایتی را فراهم آورده است، ما نیز سایت اصلی وب آکا را توسط قالب حرفه ای آوادا طراحی کرده ایم و استفاده از این قالب بی نقص را طی این سال ها به تمام مشتریان خود توصیه نموده ایم!

اما چرا قالب آوادا؟ به زبان خودمونی

قالب آوادا ویژگی های منحصر به فرد بسیار زیادی دارد که اگر داخل گوگل درموردش سرچ کنید مقالات بسیار زیادی نوشته شده و داخل آموزش نحوه تنظیم قالب آوادا هم قسمت کوچیکی از ویژگی های این قالب آموزش داده شده، اما اصلی ترین ویژگی آوادا این هستش که توسط صفحه ساز قالب آوادا قادر هستید بدون حتی یک خط کد نویسی هر چیزی رو که میخواین خلق کنید! داخل تصویر زیر میتونید قسمتی از برگه ساز آوادا رو مشاهده کنید که با کلیک و درگ امکان طراحی هر نوع سایتی رو بدون حتی یک سطر کد نویسی برای شما فراهم میکنه!

توسط آوادا به همین راحتی که داخل فایل زیر میبنید میتونین سایتتون رو طراحی کنید.

قالب آوادا را برروی هاست های وب آکا به صورت رایگان دریافت کنید و توسط این صفحه ساز حرفه ای وب سایت خود را با هر شکل و شمایلی که می خواهید طراحی کنید! خیالتان راحت باشد حتی یک خط هم نباید کد نویسی کنید! توسط برگه ساز پیشرفته آوادا صفحات فروش حرفه ای برای محصولات خود طراحی کنید و توسط افزونه های بانکی که با قالب آوادا کاملا سازگار هستند مشتریان خود را به سمت درگاه پرداخت سایتتان هدایت کنید و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید! توسط ویژگی های منحصر به فرد آوادا به راحتی جهانی شوید!

رابطه وب آکا با ایران آوادا…

وب سایت ایران آوادا  به آدرس iranavada.com اصلی ترین مرجع های ارائه دهنده قالب آوادا در ایران محسوب می شود، تفاوت قالب آوادا ارائه شده توسط وب سایت ایران آوادا با سایر ارائه دهندگان آوادا این است که، قالب ارائه شده توسط این شرکت از نوع اورجینال است و به صورت کامل و دقیق بومی سازی شده و قابلیت آپدیت و بروزرسانی به نسخه های جدید را نیز دارد، ما نیز که به کیفیت قالب های ارائه شده توسط ایران آوادا اطمینان کامل داشتیم، فرصت را غنیمت شمردیم و با این شرکت وارد همکاری شدیم و مدیران این شرکت پذیرفتند که قالب های آوادا بومی شده به کاربران وب آکا هدیه داده شوند! و از این به بعد تمام مشتریانی که سرویس های هاست را به صورت سالانه خریداری می کنند می توانند از امتیاز استفاده از قالب آوادا نیز به صورت رایگان بهرمند شوند!

ارزش واقعی هرکدام از این قالب ها بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزارتومان می باشد اما بر روی وب سایت مشتریان سالانه سرویس های میزبانی وب شرکت وب آکا، به صورت رایگان نصب و تحویل می شود!

دمو فارسی قالب های جدید آوادا را مشاهده کنید

در حال حاضر ۷ قالب فارسی جدید در سایت اضافه شده است که در هنگام خرید سالانه می توانید این قالب ها را برروی سرویس میزبانی خود انتخاب کنید، در زیر می توانید دمو قالب های جدید را مشاهده کنید.

.

قالب آوادا کلاسیک

مشاهده دمو فارسی
[divide]

قالب آوادا سلامت

مشاهده دمو فارسی
[divide]

قالب آوادا خلاق

مشاهده دمو فارسی
[divide]

قالب آوادا عمران

مشاهده دمو فارسی
[divide]

قالب آوادا تکنولوژی

مشاهده دمو فارسی
[divide]

قالب آوادا شرکتی

مشاهده دمو فارسی
[divide]

قالب آوادا مدل

مشاهده دمو فارسی
[divide]

چه چیزی در ذهن خود دارید؟ توسط آوادا به راحتی آن را خلق کنید!

ما و مشتریان وب آکا که از آوادا استفاده کرده ایم تا به امروز توانسته ایم هر چیزی که در ذهنمان داریم را بدون حتی یک خط کد نویسی توسط آوادا طراحی کنیم و فروش وب سایت خود را هر روزه به طرز چشمگیری افزایش داده ایم، هم اکنون زمان شما نیز فرا رسیده است، در پکیج ویژه وب آکا علاوه بر هاست و قالب رایگان، یک دامنه com. رایگان نیز از وب آکا هدیه بگیرید، سپس کارشناسان بخش طراحی سایت وب آکا، قالب آوادا را بر روی هاست و دامنه شما به صورت کامل نصب می کنند و مشخصات ورود به کنترل پنل فارسی وردپرس برای شما ارسال می شود؛ سپس شما به راحتی قادر هستید توسط این کنترل پنل فارسی، وب سایت خود را همانطور که در ذهنتان دارید طراحی کنید.

شماره تماس مستقیم جهت مشاوره دریافت قالب های جدید آوادا

۰۳۱-۴۵۲۰۱۶۵۱

خرید هاست لینوکس به همراه دامنه و قالب رایگان

 

۴٫۱
/
۵
(
۱۵

امتیاز

)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 530 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها