آموزش وردپرس اطلاعیه مهم میزبان فا در خصوص افزایش قیمت سرویس ها در سال ۱۳۹۹ - وب آکا

سلام؛
? فرارسیدن بهار ۱۳۹۹ را به شما عزیزان وب آکایی تبریک میگم ?  امیدوارم که حال دلتون هم در این روزها بهاری باشه. قصد دارم در مورد یک موضوع بسیار مهم با شما صحبت کنم. به جرأت میشه گفت که وب آکا تنها شرکت میزبانی دیتا در کشور بوده که در سال ۱۳۹۸ با توجه به تورم و افزایش قیمت هایی که در کل بخش های جامعه به وجود آمده هیچ گونه افزایش قیمتی در هیچ کدام از سرویس ها نداشته و تونسته پایداری خوبی در قیمت سرویس ها تامین کنه تا خیال مشترکین این شرکت همواره از بابت قیمت سرویس ها راحت باشه از طرفی ما بالای تمامی سرویس های هاست خود این اطلاعیه را درج کردیم که تا تاریخ های مشخص شده هیچگونه تغییر قیمتی نخواهیم داشت.

کد تخفیف وب آکا

حقیقتا از اواسط سال ۹۷ تا این لحظه که بهار ۹۹ هست افزایش قیمتی در سرویس ها نداشتیم و تمام فشار مالی تحمیل شده را کنترل کردیم و روی دوش مشتریان قرار ندادیم.

دلیل افزایش قیمت سرویس های وب آکا چیست؟

  • اواسط سال ۹۷ با توجه به صفحه سیاست های قیمت گذاری وب آکا، قیمت سرویس ها را بر اساس دلار ۱۰،۰۰۰ تومانی پیاده کردیم این لحظه قیمت دلار حدودا ۱۷،۰۰۰ تومان رسیده و هزینه های میزبانی به شدت افزایش یافته است.
  • شایان ذکر هست وب آکا تنها شرکت میزبانی وب است که تمام تجهیزاتش به مالکیت ۱۰۰ درصدی خودش هست و برای پرداخت هزینه سرویس ها و تجهیزات نیازمند تعرفه های یورویی و دلاری نیستیم. تمامی این تجهیزات داخل ایران میزبانی میشه و وابسته به نرخ دلار نیست. اما دلیل افزایش قیمتی که قراره داخل وب آکا رخ بده این هست که ما هم باید تجهیزات مربوط به میزبانی، قطعات مورد نیاز سرور، روتر و… را از بازار کشور خریداری و مستقر کنیم.
  • هزینه همه این موارد از روز قیمت گذاری تا این لحظه چندین برابر شده و از طرفی روبه افزایش هم هست.
  • ما هم مثل شما مشتریان عزیز در همین کشور زندگی می کنیم و با توجه به تغییرات ارزش ریالی سال ۹۷ تا سال ۹۹ و هزینه های مجموعه و تامین زیرساخت تصمیم به تغییر قیمت ها داشتیم اما بخاطر حسن نیت و با توجه به قول عدم تغییر قیمت تا سال ۹۹ قیمت سرویس ها را تا این لحظه دستخوش تغییر نکردیم و فشارهای مالی زیادی را متحمل شدیم.

اطلاعیه مهم وب آکا در خصوص افزایش قیمت سرویس ها در سال 1399

در خرید و تمدید سرویس ها تغییراتی در قیمت ها رخ می دهد. افزایش قیمت سرویس های وب آکا از تاریخ ۹۹/۲/۱ آغاز و تا پایان سال جاری یعنی سال ۱۳۹۹ هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت. چرا که زیرساخت لازم تهیه و با توجه به مالکیت ۱۰۰ درصدی تجهیزات، تغییری در این مورد مشاهده نخواهید کرد.

امکان تمدید سرویس برای مشترکین فعلی بدون افزایش قیمت تا سقف ۳ سال فقط تا ۳۰ فروردین

باز هم برای مشتریان خود ارزش قائلیم، هیچ گونه تبلیغاتی در زمینه فروش در رسانه های خود نداشتیم و هدف بهبود کیفیت پشتیبانی بوده اما برای کاهش هزینه های میزبانی مشترکین قدیمی وب آکا، اعلام می کنیم که تا پایان فروردین ۱۳۹۹ این امکان را برای مشتری فعلی شرکت و افرادی که اکنون از وب آکا سرویس دارند فراهم کردیم تا با ۲۹ درصد تخفیف حتی تا ۳ سال پیش سرویس خود را تمدید کنید. این تنها موردی بود که قادر بودیم برای مشترکین فعلی وب آکا انجام دهیم.

سعی بر این بوده تا در شرایط فعلی امکانات و تسهیلات خاصی را برای مشتریان خود فراهم کنیم تا قبل از افزایش قیمت ها امکان تمدید سرویس های خود را داشته باشند. از طرفی اطلاع رسانی جامعی در خصوص افزایش قیمت سرویس های میزبانی وب به عمل آورده باشیم.

اطلاعیه مهم وب آکا در خصوص افزایش قیمت سرویس ها در سال 1399

از ناحیه کاربری امکانی در دسترس است که کاربر به راحتی می تونه دوره سرویس خود را به دوره دلخواه تغییر دهد و همچنین فقط تا پایان فروردین ۹۹ این فرصت را خواهد داشت که با قیمت فعلی بدون افزایش قیمت سرویس را با ۲۹ درصد تخفیف بهاره تمدید کند تا افزایش قیمت شامل این دسته نگردد.

راهنمای تمدید سرویس ها با طرح تخفیف

در سال جاری شاهد تحول بسیار بزرگی در کیفیت سرویس ها و خدمات پس از فروش خواهید بود. افزایش قیمت ها در راستای افزایش چند برابری امکانات، کیفیت و خدمات پس از فروش نسبت به اکنون است و شما هر روز شاهد افزایش کیفیت و پیشرفت در سرویس های وب آکا خواهید بود. وب آکا سال خوبی را برای شما آرزومند هست. ??

۳٫۹
/
۵
(
۷

امتیاز

)

محدثه اسماعیلی

بیش از ۴ سال است که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون هاستینگ، سئو و محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گوگل گام بردارد. او اکنون به عنوان علاقمند به مباحث تحت وب و سئو به تیم تحریریه وب آکا کمک رسانی می کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها