آموزش وردپرس ویدیو ۱۰ ویژگی برتر هاست ابری میزبان فا نسبت به سایر هاست ها - وب آکا

سلام؛
ما وب آکا هستیم و داخل این ویدیو میخوایم درمورد ۱۰ ویژگی برتر هاست ابری وب آکا نسبت به سایر هاست ها با شما صحبت کنیم پس در این ویدیو کاملا علمی تحلیلی با ما همراه باشید. در ابتدا اگر هنوز ویدیو مفهومی موشن گرافیک درمورد ساختار و معماری سخت افزاری سرویس های هاست ابری وب آکا رو  مشاهده نکردید بهتون توصیه میکنیم اول اون ویدیو جذاب رو به صورت کامل با سرچ کردن عنوان: معرفی هاست ابری وب آکا و تفاوت آن با هاست معمولی مشاهده کنید و بعدش بیایین ادامه این ویدیو رو ببینید که داخلش میخوایم ۱۰ ویژگی هاست ابری وب آکا رو به شما معرفی کنیم. در نهایت با درک بسیار تخصصی تری می توانید در خصوص خرید هاست و دامنه با کیفیت اقدام کنید.

۱۰ ویژگی برتر سرویس های هاست ابری فوق باکیفیت وب آکا

خیلی خب بریم سراغ معرفی ۱۰ ویژگی برتر سرویس های هاست ابری فوق باکیفیت وب آکا:

  • ۳ برابر سرعت بیشتر
  • ۴ برابر منابع بیشتر و باکیفیت تر
  • پایداری ۱۰۰ درصدی
  • به صفر رسیدن ریسک از دست رفتن اطلاعات
  • بکاپ گیری و بازگردانی دقیق و بی نقص
  • به صفر رسیدن ریسک قطعی سایت در برابر حملات سایبری
  • توسعه تجارت همگام با افزایش بازدید
  • بهبود سئو سایت در دراز مدت
  • عدم تحریم سرویس
  • تضمین تجارت آنلاین شما

 

۱- تا ۳ برابر سرعت بیشتر نسبت به تمام هاست های غیر ابری

ویژگی اول هاست ابری وب آکا اینه که سرعت وب سایت شما رو تا ۳ برابر نسبت به سایر هاست های غیر ابری افزایش میده، که این خودش یه ویژگی بسیار عالی هستش.

سرعت هاست ابری وب آکا

دلیل این افزایش سرعت نسبت به هاست معمولی اینه که هاست های ابری به عملکرد یک تک سرور متکی نیستند و وب سایت شما روی ۱۰ ها سرور میزبانی میشه و قدرت و سرعت نهایی اون ها باهمدیگه جمع میشن و نتیجش این میشه که سرعت لود وب سایت شما بسیار بسیار عالی میشه.

زیرساخت تکنولوژی کلاسترینگ

۲- تا ۴ برابر منابع بیشتر و باکیفیت تر در اختیار وب سایت شما قرار میگیره

یه هاست دارای  منابعی مثل   cpu و ram و hard هستش  تا سایت شما به شکل مطلوب کار کنه. روی سرویس های هاست معمولی به هر سایت یه میزان خاصی از این منابع پردازشی تعلق میگیره، اما در سرویس های هاست ابری میزان منابع پردازشی مثل رم، سی پی یو و هارد تا ۴ برابر بیشتر و باکیفیت تر از سایر هاست ها هست،

هاست با منابع بالا

چرا که سخت افزار سرور های هاست ابری وب آکا از منابع بسیار قدرتمند زیر استفاده میکنه:

  • آخرین نسل پردازشگر ها
  • رم های بسیار سریع و بهینه
  • حافظه های SSD SAS با سرعت خواندن و نوشتن ۵۵۰۰ مگابایت بر ثانیه
  • رابط ۱۲ گیگابیتی

که در مجموع منابع بیشتر و فوق بهینه تری در اختیار وب سایت شما قرار میگیره و نتیجش این میشه که هاست سایت شما خیلی راحت تر و سریع تر میتونه تمام پروسه ها رو پردازش کنه و میزبان بازدیدکنندگان وب سایت شما باشه.

۳- پایداری ۱۰۰ درصدی وبسایت

سومین و عالی ترین ویژگی هاست ابری وب آکا که هر وب سایتی آرزوشه اونو داشته باشه پایداری ۱۰۰ در صدی هستش یعنی این که وب سایت شما هیچ قطعی طی روز های سال نداشته باشه و همیشه در دسترس باشه، در سرویس های هاست ابری وب آکا با توجه به ساختار شبکه دیتاسنتر و همچنین ارتباط سرور ها و رک ها به صورت کلاسترینگ احتمال قطعی های سخت افزاری و نرم افزاری به صفر رسیده و میتونین تو کل سال بدون هیچ قطعی وب سایتتون رو مدیریت کنید و اون رو توسعه بدید.

پایداری 100 درصدی وبسایت

۴- ریسک از بین رفتن اطلاعات وب سایتتون برای همیشه به صفر میرسه

در تمام سبک های سنتی میزبانی وب مثل سرویس های هاست معمولی و سرور مجازی ها یا حتی سرور اختصاصی و… دو مشکل اساسی وجود داره:

  • سوختن هارد
  • بکاپ گیری ناقص

همیشه این ریسک وجود داره که اگر به هر نحوی هارد سرور بسوزه ممکنه تمام اطلاعات وب سایت شما برای همیشه حذف بشه و این مورد واقعا بعید نیست و همه روزه برای خیلی از سایت ها اتفاق میوفته و حتی گاهی اوقات بکاپ هم کارساز نیست و ممکنه بکاپ های سایت شما سهوا ناقص گرفته شده باشن…

سوختن هارد سرور

اما در سرویس های هاست ابری وب آکا علاوه بر این که هارد های سرور ها به صورت رید به یکدیگر متصل شدند؛ اطلاعات وب سایت شما بر روی ده ها سرور و ده ها هارد و چندین رک و چندین دیتاسنتر به صورت لحظه ای بارگزاری و ذخیره میشه و این یه تکنولوژی فوق العاده هستش که برای اولین بار در وب آکا رونمایی شده و در هاست ابری وب آکا هیچوقت نگران از دست رفتن اطلاعات وب سایتتون نخواهید بود.

۵- فرآیند بکاپ گیری و بازگردانی بکاپ های وب سایتتون دقیق و بی نقص میشه

اگه شما یک وب سایت فعال داشته باشین که هر روز در حال توسعه و بهبود باشه این موضوع خیلی اهمیت پیدا میکنه که اولا  شرکت هاستینگ به صورت منظم و دقیق از هاست سایتتون بکاپ گیری کنه و دوما اگر سایتتون به هر نحوی خراب شد بکاپ سالم و در دسترس باشه و سریع بتونین اونو بازگردانی کنین تا سایتتون بالا بیاد. حالا تو سرویس های هاست معمولی معمولا دوتا مشکل وجود داره اولی این که بعضی از بکاپ ها ناقص گرفته میشن و شرکت هاستینگ متوجه این موضوع نمیشه و دوما این که اگر بکاپ سالم باشه فقط پشتیبانی اون شرکت هاستینگ میتونه بکاپ رو بازگردانی کنه تا سایت شما بالا بیاد و خب ممکنه کلی طول بکشه تا پشتیبانی به دادتون برسه و اعتبار سایتتون آسیب ببینه، اما در هاست ابری وب آکا این قضیه کاملا متفاوته.

اولا که با یه سری تکنولوژی مدرن و انحصاری بکاپ ها خیلی سریع و دقیق گرفته میشن دوما تمام بکاپ های وب سایتتون و تاریخ هاشو به صورت اتوماتیک و دقیق در کنترل پنل هاست ابری لیست میکنیم و هر زمان از شبانه روز هرکدومشو که نیاز داشتین فقط با یک کلیک انتخاب کنید تا روی سایتتون بازگردانی بشه.

بکاپ گیری در هاست ابری

این یه قابلیت فوق العاده هستش و وب آکا ده ها سرور دقیق بکاپ گیری مستقر کرده تا تکنولوژی بکاپ گیری و بازگردانی اون با سرعت خیلی بالا رو تا این حد توسعه بده.

۶- ریسک قطعی وب سایت بر اثر تهدیدات و حملات سایبری به صفر نزدیک میشه

معمولا وقتی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما در یک حوزه ای پیشرو و موفق میشه و هوادارهای زیادی پیدا میکنه ممکنه این موضوع به کام خیلی ها خوش نیاد و برای شما دشمنانی درفضای اینترنتی پیدا میشه، حملات DDOS به نحوی هستند که هر روزه هزاران سایت به اون دچار میشن و حمله کننده توسط صدها و هزاران درخواست همزمانی که به سمت وب سایت شما ارسال میکنه در نهایت موفق میشه وب سایت شما رو مختل کنه و کسب و کار آنلاین شما رو در نهایت خاموش کنه، در این مواقع اغلب شرکت های هاستینگ و هاست های معمولی هیچ راه حلی برای شما ندارن و ممکنه تا روز ها سایتتون قطع بمونه، اما داخل هاست ابری وب آکا این مشکل به صورت ریشه ای و اساسی بعد از سال ها تجربه و تحقیق برطرف شده.

وب آکا رک های مرکزی کنترل شبکه و لودبالانسر و فایروال های بسیارقدرتمند برای مشتریانش در سرویس های هاست ابری مستقر کرده که این تجهیزات به عالی ترین شکل ممکن حملات رو دفع میکنند و ما اجازه نمیدیم وب سایت شما روی هاست ابری وب آکا به هیچ وجه خاموش بشه.

جلوگیری از حملات سایبری در سرور

۷- موقع افزایش بازدید و پیشرفت وب سایتتون دیگه با قطعی مواجه نمیشید

یکی از برترین ویژگی های هاست ابری وب آکا دقیقا همین موضوع توسعه پذیری بسیار دقیق و زیرساختی هستش، موضوع از این قراره که در سرویس های هاست معمولی یا همون هاست های غیر ابری باتوجه به این که قدرت هاست شما برگرفته از یک تک سرور هستش و اون سرور میزان خاصی از سی پی یو، رم، هارد و پورت شبکه داره وقتی وب سایت شما بازدیدش زیاد میشه و یا سعی میکنید با تبلیغات یا برندینگ بازدیدکننده های بیشتری به سایتتون بیارید، هاست های معمولی تا یه حدی قدرت دارند و بعدش دیگه اون شرکت هاستینگ اصلا اگر بخواد هم نمیتونه منابع بیشتری متناسب با رشد وب سایتتون در اختیارتون قرار بده چون سایتتون در یک سرور میزبانی میشه و خب سخت افزارش مسلما محدوده.

ما مجموع قدرت سی پی یو، رم و هارد تمام این سرور ها و تجهیزات رو تحت عنوان ابر در اختیار داریم و تا هر چقدر که وب سایت شما به منابع نیاز داشته باشه در اختیارتون قرار میدیم تا به عالی ترین شکل ممکن میزان بازدید و شهرت وب سایتتون رو افزایش بدید و با بزرگترین برند های اینترنتی بدون هیچ دغدغه ای رقابت کنید.

هاست ابری با منابع اختصاصی

اما در هاست ابری وب آکا قضیه کاملا متفاوته، این یک سرویس کاملا مدرن برای وب سایت های رو به رشد هستش و  بیش از ده رک و بیش از صد ها سرور به همدیگه تحت عنوان هاست ابری متصل شدن.

۸- سئو وب سایتتون بهبود پیدا میکنه و تو گوگل بالاتر از رقباتون قرار میگیرین

وضعیت سئو و همچنین تعداد بازدیدکننده هایی که توسط موتور های جستجو به سمت سایت شما هدایت میشن مسلما یکی از مهم ترین راه های درآمد وب سایت شما در بازار های رقابتی محسوب میشه به این ترتیب هر سایتی که تو گوگل رتبش بالاتر باشه و در نتایج بالاتری قرار بگیره درآمد و فروشش هم نسبت به بقیه سایت ها بیشتره و این یعنی موفقیت و شهرت در وب، یکی از اصلی ترین عواملی که باعث میشه وب سایت شما در نتایج  موتورهای جستجو رشد داشته باشه کیفیت هاست و شبکه میزبانی وب سایت شما هستش.

  • به این ترتیب که هرچقدر سرعت لود شدن سایت برای کاربران بیشتر باشه بهتره.
  • اگر پایداری سایت بالا باشه ینی قطعی های سایت کمتر باشه مسلما اون سایت در نتایج گوگل رتبه های بهتری رو کسب میکنه.

نقش هاست در سئو سایت

حالا باتوجه به این که هاست ابری وب آکا یه شبکه بسیار پایدار با آپتایم ۱۰۰ در صد هستش و بالاترین سرعت رو داره باعث میشه که سایت شما داخل این دو فاکتور گوگل ینی سرعت و در دسترس بودن همیشگی بهترین امتیاز رو نسبت به رقباتون داشته باشه و هاست ابری وب آکا قطعا سئو وب سایتتون رو به مرور زمان بهبود میده.

۹- امکان افزایش هزینه های وب سایتتون و ریسک تحریم شدن اطلاعات رو به صفر میرسونه

باتوجه به این که وب آکا اولین هاستینگ تماما زیرساختی و سخت افزاری در سطح کشور هست و خودش مالک تمام سرور ها و تجهیزات میزبانی وب در ایران هستش پس:

  • برای ارائه خدماتش به کشور های خارجی وابسته نیست.
  •  قوی ترین آنتی تحریم ها رو روی سرور هاش داره.
  • تمام اطلاعات وب سایت مشتریانش رو در ایران میزبانی میکنه.
  • به هیچ عنوان اطلاعات مشتریان وب آکا و سایت هاشون تحت خطر تحریم نیستن.
  • از طرفی چون وب آکا مثل بقیه شرکت ها از سرور های اجاره ای استفاده نمیکنه و خودش مالک زیرساخت های میزبانی هستش مثل بقیه به نرخ ارز و افزایش قیمت های جامعه وابسته نیست و همواره گارانتی تثبیت قیمت تا ۲ سال داره.

شما در وب آکا میتونین سرویس هاست ابری رو حتی برای ۳ سال آینده رو هم خریداری کنید به این صورت علاوه بر این که باکیفیت ترین هاست رو از وب آکا خریداری میکنید، از تورم و افزایش هزینه ها در امان هستید.

ویژگی هاست ابری

۱۰- توسط سرویس های ابر خصوصی وب آکا آینده رشد کسب و کار اینترنتی شما تامین و تضمین میشه

موضوع از این قراره که وب سایت ها یا فروشگاه های اینترنتی بعد از مدتی که روی هاست های معمولی میزبانی میشن و میزان بازدید و شهرتشون به حد کافی رشد میکنه به یه هاست اختصاصی نیاز پیدا میکنن که IP و dns اختصاصی داشته باشه و توسعه دهنده های وب سایت دسترسی کامل به کانفیگ های تخصصی سرور داشته باشن و اون سرور اختصاصی منابع سخت افزاری بالایی هم داشته باشه به همین خاطره که وب سایت ها بعد از مدتی که رشد میکنند از هاست معمولی مهاجرت میکنن و میرن دنبال سرور های خصوصی میگردن تا نیاز هاشونو براورده کنه.

ویژگی هاست ابری

ما در وب آکا تلاش کردیم زیرساخت قوی جهت خرید هاست لینوکس حرفه ای برای کاربران عزیر فراهم کنیم. داخل سرویس های هاست ابری وب آکا علاوه بر این که مشکلات مذکور رو حل کردیم، کلی پلن های قوی تر هم برای شما در نظر گرفتیم. بعد از خرید هاست ابری درصورت نیاز می تونید منابع هاست ابریتون رو ارتقاء بدید، اگه یه زمانی انقدر رشد وب سایتتون زیاد بود که به هر نحوی نیاز داشتید یه سرور فقط مخصوص وب سایت خودتون داشته باشین، ما سریعا روی شبکه ابری کاملا مستحکمی که داریم متانسب با تمام نیاز های برنامه نویسی وب سایتتون یه ابر خصوصی با منابع بالا در اختیارتون قرار میدیم و دیگه لازم نیست برید دنبال سرور های خصوصی باشین و گیر سرویس دهنده های بی کیفیت بیوفتین بلکه زیرساخت هایی مستقر کردیم که از شروع کسب و کار اینترنتیتون تا اوج شهرت و بازدید به هر میزان که تمایل داشتید سرویس ابری خصوصی شما رو قوی تر کنیم تا بتونین بدون هیچ دغدغه ای بابت هاست، وب سایتتون رو توسعه بدید و از موفقیت و درآمد اینترنتیتون لذت ببرید.

خرید هاست ابری وب آکا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 390 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها