آموزش وردپرس چرا پیش خرید هاست ابری میزبان فا بهترین سرمایه گذاری برای شما است؟ - وب آکا

سلام؛ ما وب آکا هستیم و امیدوارم حالتون خوب باشه.
برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به خرید هاست و دامنه داریم. اما اینکه چه هاستی انتخاب کنیم از اهمیت فوق العاده ای برخورداره چون علاوه بر پایداری سایت مواردی مثل امنیت و سرعت هم تحت تاثیر مستقیم هاست شما قرار دارن و این ها فاکتورهای بسیار مهمی از دید موتورهای جستجو محسوب میشن. بنابراین بهتره که از یک هاست پرقدرت با پایداری بالا و زیرساخت مستحکم مثل هاست ابری استفاده کنید تا درگیر هاست های بی کیفیت نباشید و زمان و انرژیتون بیهوده هدر نره! در این ویدیو تصمیم داریم با بررسی ۶ دلیل منطقی بهتون بگیم چرا پیش خرید هاست ابری وب آکا بهترین سرمایه گذاری برای شما هستش؟

 ۱- خرید هاست برای ۳ سال آینده بدون تغییر قیمت

با این ویژگی شما هاست را برای آینده خرید می کنید شخص خریدار هر زمان تمایل داشته باشه میتونه این سرویس رو فعال کنه به عنوان مثال شما به هر تعداد هاست که نیاز داشته باشید می تونید خرید کنید و در زمان دلخاوهتون حتی ۵ سال بعد این سرویس رو فعال کنید این ویژگی خیلی جالبه شما میتونید سرویس رو خریداری و نگه دارید و در زمان دلخواه فعالش کنید.

خرید هاست ابری وب آکا

۲- به میزان ۱٫۵ برابر اعتبار بیشتر دریافت کنید

جالبه بدونید در زمان پیشخرید سرویسی که سفارش دادید شامل ۱٫۵ برابر اعتبار میشه  مثلا اگر شما یک سرویس ۱ ساله سفارش دادید اعتبار سرویس شما ۱٫۵ سال در نظر گرفته میشه.

خرید هاست ایری

۳- با پیش خرید هاست ابری ۲۹ درصد تخفیف دریافت کنید

علاوه بر مواردی که گفته شد  شما  هر تعداد هاست که در زمان پیش خرید سفارش بدید بجز اینکه ۱٫۵ برابر اعتبار دارن  تازه شامل ۲۹ درصد تخفیف هم هستن. مهم نیست چه تعداد هاست تهیه میکنید  هر کدومشون شامل ۲۹ درصد تخفیف میشن.

۴- فعال سازی هاست ابری در زمان دلخواه شما

این قابلیت برای کسانی مثل طراحان سایت و برنامه نویسان که تعداد هاست بالا نیاز دارن خیلی کاربردیه چون میتونن هاست رو رزرو کنن و بعد در زمان دلخواهشون  اون رو با همین قیمتب که خریدن فعال کنن  تاریخ اعتبار هاستشون هم از اون لحظه فعالسازی محاسبه میشه.

خرید هاست با آپتایم بالا

خرید هاست ابری بهترین سرمایه گذاری برای برای آینده

در نهایت اگه بخواییم این ویژگی های شگفت انگیز رو جمع بندی کنیم می تونیم بگیم شما هر تعداد هاست ابری که نیاز دارید رو میتونید تهیه و در زمان دلخواهتون فعال کنید.

  • هر کدوم از این هاست هایی که در زمان پیش خرید تهیه میکنید شامل ۲۹ درصد تخفیف هستند.
  • جالبتر اینکه در زمان دلخواه شما فعال میشن در واقع شما الان برای آیندتون خرید میکنید شاید چند سال آینده قیمت هاست چندین برابر شده باشه!
  • همچنین  هزینه یک دوره رو پرداخت می کنید اما اعتبار ۱٫۵ برابر براتون در نظر گرفته میشه.

خرید هاست ایری

ویژگی های فنی فوق العاده هاست ابری وب آکا

علاوه بر این مزیت ها  که مالی بودن ویژگی های فنی فوق العاده سرویس هاست ابری وب آکا هم روی سرمایه گذاری شما تاثیرات مطلوبی داره. حتما میپرسید چطوری؟

دنیای تکنولوژی اونقدر گسترده شده که اغلب کسب و کارها از حالت سنتی خودشون خارج شدن تو این دنیای رقابتی یک لحظه قطعی سایت هم میتونه شما رو متضرر کنه اما  یه هاست قدرتمند مثل هاست ابری با آپتایم بالا میتونه تضمینی برای رشد و آینده کسب و کار شما باشه.

تجهیزات و زیرساخت هاست ابری وب آکا

حتما میپرسید چه ربطی داره؟ خب تو دنیای اینترنتی که تعداد رقباتون هم بالاست در هر زمینه ای باید به دنبال برتری باشید اینکه سایتتون داون نشه  منابع کم نیاد از زیرساخت های قدرتمند استفاده کنید همگی تاثیر گذار هستند.

هاست ابری وب آکا دارای پایداری عالیه و از بهترین تکنولوژی و زیرساخت ها استفاده میکنه اگه مشتاق هستید بدونید از چه تجهیزاتی برای ارائه این نوع هاست استفاده کردیم ازتون دعوت میکنیم به وبسایت mizbanfa.net مراجعه کنید و ویدیو رونمایی از تجهیزات و سخت افزارهای استفاده شده در پروژه بزرگ هاست ابری وب آکا رو مشاهده کنید در ادامه خودتون متوجه میشید که هاست ابری وب آکا با تمام هاست هایی که دیدید کاملا متفاوته و با نحوه کارکرد اون آشنا میشید.

در ویدیوهای بعدی ویژگی های جذاب و شگفت انگیز هاست ابری رو بررسی میکنیم که تاثیر بسیار جدی روی سئو وب سایتتون داره.

خرید هاست ابری وردپرس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 182 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها