آموزش وردپرس دامنه چیست ؟ و چرا باید دامنه ثبت کنیم + فیلم آموزشی - وب آکا

aparat-banner youtube-banner

دامنه چیست :

دامنه چیست؟ آقای رایان تصمیم گرفته کسب و کار خودش رو حسابی توسعه بده و برای خودش یک وب سایت راه اندازی کنه تا بتونه توسط وب سایت محصولات و خدماتش رو به مخاطب هاش معرفی کنه، اما قبل از راه اندازی وب سایت باید یک دامنه مناسب برای خودش ثبت کنه.

دامنه چیست ؟

تصور کنید تصمیم دارید یک ویلای شیک و زیبا خارج از شهر در یک منطقه خوش آب و هوا برای خودتون بسازید، قبل از ساخت ویلا شما باید یک زمین با موقعیت مناسب برای خودتون خریداری کنید تا پس از ساخت ویلا از دوستان و آشنایانتون بخواین برای تعطیلات آخر هفته به ویلای شما بیان و اوقات فراغتشون رو در اونجا سپری کنند، برای این که دوستان شما بتونن به ویلای شما بیان باید آدرس ویلاتون رو داشته باشند در حقیقت آدرس ویلای شما منحصر به فرد شماست و دوستانتون فقط با دنبال کردن اون آدرس میتونن به ویلای شما دسترسی داشته باشند.

داخل اینترنت هم وب سایت شما باید یک آدرس منحصر به فرد داشته باشه تا مشتریان شما بتونن با ورد کردن اون آدرس در مرورگر به وب سایت شما دسترسی داشته باشند، ما به آدرس هر سایت در اینترنت میگیم دامنه، آدرس دامنه بعد از www. قرار میگره و هر کس میتونه آدرس دامنه منحصر به فرد خودش رو داشته باشه.

پس شما هم باید هرچقدر سریع تر برای خودتون یک دامنه ثبت کنید، اما صبر کنید ثبت یک دامنه خوب به همین آسونی ها هم نیست، آدرس دامنه شما باید کوتاه، ساده و قابل فهم باشه تا دوستان شما بتونن به راحتی اون آدرس دامنه رو به خاطر بسپارند.

در ویدئو های بعدی به شما ترفند هایی رو آموزش میدیم تا بتونین برای خودتون مناسب ترین دامنه رو ثبت کنید، پس با ما همراه باشید.
داستان های آقای رایان درمورد هاست و دامنه

۴٫۱
/
۵
(
۴۰

امتیاز

)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 536 views بار دسته بندی : رسانه تصویری میزبان فا تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها