آموزش وردپرس آموزش صفر تا صد سرچ کنسول گوگل - وب آکا

امکان مشاهده گزارش های مختلف از طریق این ابزار سرچ کنسول گوگل وجود خواهد داشت. این گزارشات عبارتند از:

  • زبانه International targeting
  • زبانه Removals
  • زبانه Crawl stats
  • زبانه Messages
  • زبانه URL parameters
  • زبانه Web Tools

زبانه International targeting

از طریق این بخش می توانید مخاطبین خود را بر اساس موقعیت مکانی و زبان آنها، هدف قرار دهید. به همین منظور از طریق زبانه Language و Country می توانید به ترتیب زبان و کشور مدنظر خود را وارد نمایید.

آموزش جامع سرچ کنسول گوگل

زبانه Removals

به کمک این زبانه شما URLهایی را که از طریق نتایج سرچ به دست آورده اید یعنی صفحات ایندکس شده وب سایت خود را پاک کنید. برای پاک کردن محتوا به طور دائم باید صفحه مربوط به آن URL را پاک کرد یا به روز رسانی کنید. به همین منظور تنها کافی است URL صفحه ای که می خواهید آن را حذف کنید را در این زبانه وارد نمایید تا محتوا آن برای همیشه حذف شود. دقت داشته باشید این محتوای برای همیشه حذف خواهد شد!

آموزش صفر تا صد سرچ کنسول گوگل

زبانه Crawl stats

با استفاده از Crawl stats می توانید فعالیت های ربات google در وب سایت خودتان را طی ۹۰ روز گذشته مورد بررسی قرار دهید. به کمک این ابزار سرچ کنسول گوگل اطلاعات مربوط به تمامی محتواهایی که بارگذاری شده اند، از فایل های CSS گرفته یا محتوا و عکس را مورد بررسی قرار می دهد. در نظر داشته باشید که برای مشاهده این اطلاعات باید مالکیت وب سایت خود را تایید کنید.

سرچ کنسول گوگل

 

زبانه Messages

به کمک این بخش شما می توانید ترافیکی که از طرف google به وب سایت شما فرستاده می شود را کنترل کنید. علاوه بر آن امکان بهبود موقعیت وب سایت خود را نیز خواهید داشت.

ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل

زبانه URL parameters

پارامترهای URL در واقع معیارهایی هستند که در URL یک صفحه قرار می گیرد. اگر وب سایت شما از پارامترهای URL برای تغییرات جزئی در صفحات (مثلا توضیحاتی درباره رنگ) استفاده می کند یا اگر از پارامترهایی استفاده می شود که محتوای تکراری را در URLها نشان می دهد، ممکن است خزنده های google نتوانند به شکل موثری وب سایت شما را بررسی کنند.

به کمک این ابزار سرچ کنسول گوگل که توسط google تعیین شده است می توانید مشخص کنید که چه پارامترهایی نادیده گرفته شوند. بدین ترتیب از تکرار URL هایی با پارامترهای یکسان جلوگیری می شود.

گوگل سرچ کنسول چیست؟

زبانه Web Tools

ابزارهای این بخش سرچ کنسول گوگل در واقع سرویس هایی تحت نظارت google هستند. یکی از این بخش ها مربوط به گزارش های Ad Experience می باشد که برای شناسایی تجربیات تبلیغاتی که استانداردهای تبلیغاتی را نقض کرده اند، طراحی شده است. استاندارهای تبلیغاتی (Better Ads Standards) مجموعه ای از تجربیات تبلیغاتی است که برای کاربران آزار دهنده هستند. در این بخش سرچ کنسول گوگل می توانید گزارش های مربوط به این حوزه را مشاهده نمایید.

همه چیز درباره وبمستر تولز

بخش های Abusive Experiences (محتوای غیراخلاقی) و Testing tools (بررسی داده های ساختار یافته) از زبانه Web Tools نیز مورد توجه وبمسترانی قرار دارد که تمایل دارند مطابق با معیارهای google فعالیت کنند.

web tools سرچ کنسول گوگل

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : گوگل سرچ کنسول تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها