آموزش وردپرس آموزش ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه در وردپرس - وب آکا

تصاویر ۳۶۰ درجه در وردپرس این امکان را به شما میده تا با افزودن تصاویر ۳۶۰ درجه در سایت خودتون اقدام به نمایش تصاویر در حالت ۳۶۰ درجه کنید و نسبت به سایر رقبا که از تصاویر در سایت خودشون استفاده می‌کنند گام بلندتری بردارید. با افزودن تصویر ۳۶۰ درجه در وردپرس میتونید این امکان را به کاربرانتون بدین تا با پیمایش در جهات مختلف تصویری که اضافه کردید قادر باشند به راحتی از کلیه زوایا استفاده کرده و محیطی که از اون عکس برداری شده را درست مثل اینکه خودشون در اون محیط قرار دارند مشاهده کنند.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد معرفی افزونه تصویر ۳۶۰ درجه وردپرس را دارم که با استفاده از این افزونه میتونید اقدام به نمایش تصاویر ۳۶۰ درجه در وردپرس و علاوه بر اون امکان نمایش ویدئو به صورت ۳۶۰ درجه را نیز در وردپرس فراهم کنید. پس اگر شما هم به دنبال راهی مناسب برای نمایش تصاویر ۳۶۰ درجه در وردپرس هستید تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش استفاده از تصاویر ۳۶۰ درجه در وردپرس

افزونه تصاویر ۳۶۰ درجه که قصد معرفی اونو دارم با عنوان WP-VR-view در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از ۱۰٫۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۳٫۹ را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به نمایش تصاویر ۳۶۰ درجه در وردپرس خواهید بود. برای ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه در وردپرس ابتدا لازمه تا با کلیک روی دکمه زیر به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی این افزونه در سایت خودتون بکنید.

دانلود افزونه WP-VR-view

بعد از نصب و فعال سازی افزونه منو و تنظیمات خاصی در پیشخوان وردپرس شما افزوده نخواهد شد و کافیه تا به بخش ویرایش نوشته یا برگه که قصد افزودن تصویر ۳۶۰ درجه در وردپرس را دارید مراجعه کنید. مشابه تصویر زیر میبینید که دو دکمه دیگر به ویرایشگر اضافه شده که با استفاده از اونها میتونید اقدام به افزودن تصویر ۳۶۰ درجه در وردپرس و افزودن ویدئو ۳۶۰ درجه در وردپرس بکنید.

استفاده از تصاویر 360 درجه در وردپرس

حالا همونطور که در تصویر مشخص شده اگر قصد افزودن تصویر ۳۶۰ درجه در سایت رو دارید روی آیکون تصویر و اگر هم قصد افزودن فیلم ۳۶۰ درجه در سایت را دارید روی آیکون ویدئو کلیک کنید تا صفحه افزودن برای شما باز شود.

استفاده از تصاویر 360 درجه در وردپرس

حالا همونطور که در تصویر میبینید ابتدا در فیلد PhotoSphere image URL آدرس تصویر ۳۶۰ درجه خودتونو وارد کنید. بعد در فیلد Preview image URL آدرس پیش نمایش تصویر ۳۶۰ درجه را وارد کنید تا با مشاهده صفحه این تصویر برای کاربر نمایش داده شود. حالا اگر که قصد دارید تصاویر شما کش داده شوند حالت Stereo را روی YES بگذارید، در غیر این صورت آن را بر روی NO قرار دهید. حالت کش دادن برای هر نوع تصویری مناسب نیست و ممکنه تصویر شما به درستی نمایش داده نشود. در نهایت داخل فیلدهای Width و Height به ترتیب اندازه پهنا و ارتفاع کادر برای عکس را وارد کرده و روی دکمه Insert کلیک کنید. در حالت پیشفرض اندازه کادر تصاویر روی پهنای ۱۰۰ درصد و ارتفاع ۵۰۰ پیکسل تنظیم شده است.

بعد از اینکه تصویر ۳۶۰ درجه خودتونو در وردپرس اضافه کردید، شورت‌کدهایی در ویرایشگر شما اضافه خواهند شد که با استفاده از اونها میتونید تصاویر ۳۶۰ درجه در وردپرس را نمایش دهید. حالا بعد از آپدیت و یا انتشار نوشته و برگه‌ای که تصویر ۳۶۰ درجه را در اون قرار دادین به صفحه مشاهده اون مراجعه کنید.

استفاده از تصاویر 360 درجه در وردپرس

مشابه تصویر بالا ابتدا تصویری میبینید که همون پیش نمایش که برای تصویر قرار داده بودید برای کاربر نشون داده میشه و با کلیک روی کادر مربع که در گوشه سمت راست پایین قرار داره کاربر میتونه تا تصویر را به صورت ۳۶۰ درجه مشاهده کرده و با استفاده از ماوس و ناوبری به بخش‌های مختلف تصویر کلیه زوایا تصویر ۳۶۰ درجه را در وردپرس ببینه. نحوه قرار دادن ویدئو ۳۶۰ درجه در وردپرس هم به همین صورته که کلیه مراحل را عینا مشابه همین طی می‌کنید با این تفاوت که آدرس شما در اینجا به صورت ویدئویی با فرمت mp4. خواهد بود.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا اقدام به افزودن تصاویر ۳۶۰ درجه در وردپرس کنید. اگر در رابطه با نحوه افزودن تصویر ۳۶۰ درجه در وردپرس و استفاده از ویدئو ۳۶۰ درجه در سایت سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 570 views بار دسته بندی : سیستم مدیریت محتوا تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها