آموزش وردپرس دانلود گوگل کروم و آموزش نصب و استفاده از google chrome به همراه ویدیو - وب آکا

دانلود گوگل کرم و نصب گوگل کروم روی ویندوز و موبایل به منظور وبگردی صورت می گیرد. نرم افزار گوگل کروم یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین مرورگرها می باشد. نصب کروم به منظور وبگردی و جستجو صورت می گیرد و در میان کاربران با نام جستجوگر گوگل نیز شناخته می شود و اصطلاحا کاربران سوال می کنند که دانلود جستجوگر گوگل چگونه است؟ آیا امکان دانلود گوگل کروم برای ویندوز یا دانلود مرورگر گوگل کروم اندروید وجود دارد؟ باید بگوییم بله chrome در نسخه های مختلفی ارائه شده به منظور دانلود نسخه جدید گوگل کروم و آخرین ورژن آن تنها کافیست با دستگاه مورد نظر (کامپیوتر/موبایل) به مرجع رسمی دانلود google chrome مراجعه نموده و در راستای دانلود گوگل کروم آخرین ورژن اقدام کنید. جالب است بدانید نرم افزار Google Chrome یک مرورگر محبوب است که توسط گوگل توسعه یافته است. دانلود آخرین ورژن گوگل کروم برای ویندوز اولین بار در سال ۲۰۰۸ امکان پذیر شد. در  سال های بعدی دانلود رایگان گوگل کروم برای اندروید و همچنین دانلود کروم برای مک و iOS نیز فراهم شد. در این راهنمای آموزشی از وب آکا مگ تصمیم داریم نحوه دانلود نسخه جدید گوگل کروم آخرین ورژن و همچنین روش نصب google chrome روی کامپیوتر و موبایل را تشریح کنیم.

در آموزش دانلود کروم و نصب گوگل کروم با مباحث زیر آشنا خواهید شد:

  • دانلود گوگل کروم
  • نحوه نصب گوگل کروم
  • نصب گوگل کروم برای اندروید
  • نصب کروم روی ویندوز

دانلود گوگل کروم

برای دانلود مرورگر گوگل کروم و نصب آن تنها کافیست با دستگاه مورد نظر که کامپیوتر یا موبایل است به وبسایت رسمی کروم به آدرس google.com/chrome مراجعه نموده دکمه دانلود کروم را انتخاب کنید. بدین ترتیب با توجه به سیستم عامل شما به صفحه دانلود کروم برای ویندوز، اندروید یا IOS هدایت خواهید شد. پس از آن می توانید مراحل نصب گوگل کروم را دنبال کنید.

اینستاگرام وب آکا مگ

امروزه گوگل کروم از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار است طوری که تا این لحظه حدود ۶۸% کاربران برای وبگردی از این مرورگر استفاه می کنند. از قابلیت های مرورگر گوگل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر و موبایل جهت وبگردی امکان پذیر است. شما با نصب جستجوگر گوگل می توانید علاوه بر وبگردی از امکانات کاربردی مرورگر google chorome بهره مند شوید. طبق آمار حدود ۶۸ درصد کاربران در خصوص دانلود نرم افزار گوگل کروم و نصب آن روی موبایل یا کامپیوتر اقدام نموده و در ویگردی از این مرورگر استفاده می کنند. با دانلود گوگل کروم آخرین ورژن این امکان را خواهید داشت تا به یک رابط کاربری ساده و مینیمال دسترسی داشته باشید. مرورگر google chorome برای پلتفرم های مختلفی ارائه شده است امکان دانلود کروم برای کامپیوتر ، دانلود کروم اندروید و همچنین دانلود کروم برای مک و ios نیز وجود دارد. پیشنهاد می شود جهت دانلود آخرین نسخه گوگل کروم تنها به مرجع رسمی دانلود کروم مراجعه نموده و از دانلود جستجوگر گوگل از وبسایت های دیگر خودداری نمایید. شما از چه مروگری برای وبگردی استفاده می کنید؟ از نظر شما بهترین مرورگر برای کامپیوتر کدام است؟

کلیپ انگیزشی موفقیت اینستاگرام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 450 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 24 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.