آموزش وردپرس نصب ویندوز 10 به همراه ویدیو آموزشی گام به گام - وب آکا

نصب ویندوز ۱۰ و اقدامات لازم پس آن یکی از چالش های امروزی در دنیای دیجیتال است چرا که با گسترش روزافزون تکنولوژی برخی موارد هچون آشنایی با طریقه نصب ویندوز ۱۰ برای فعالان دنیای دیجیتال الزامیست. نحوه نصب ویندوز ۱۰ کار بسیار ساده ایست اما باید با روش بوت كردن كامپيوتر برای نصب ویندوز ۱۰ نیز آشنا شوید سپس در خصوص نصب و راه اندازی ویندوز ۱۰ روی کامپیوتر یا لپتاپ خود اقدام نمایید. مساله مهم بعدی نحوه نصب ویندوز و منبع نصب ویندوز می باشد که برای کاربران زیادی سوال برانگیز بوده است. نصب ویندوز به چند روش مختلف از جمله نصب ویندوز با فلش یا سیدی و نصب ویندوز روی ماشین مجازی صورت می گیرد. در این آموزش از میزبا فا مگ به نحوه نصب ویندوز از روی سیدی و فلش می پردازیم. دقت کنید که روش نصب ویندوز از روی سیدی با نصب ویندوز از روی فلش یکسان است و تنها تفاوت آن در بوت ویندوز می باشد که در ادامه به شرح این موضوع می پردازیم. اگر شما هم می پرسید که چگونه ویندوز عوض کنیم و به دنبال آموزش نصب ویندوز ۱۰ به صورت رایگان هستید تا انتهای این راهنمای تصویری همراه ما باشید. شایان ذکر است که به تازگی نسخه ویندوز ۱۱ نیز منتشر گردیده و در همین راستا آموزش نصب ویندوز ۱۱ نیز برای شما عزیزان تهیه شده است.

این روزها زمزمه هایی از رونمایی نسخه جدید ویندوز یعنی ویندوز ۱۱ به گوش می رسد. ماکروسافت نسخه جدید ویندوز ۱۱ را عرضه نموده و از قابلیت های جدید ویندوز سخن گفته که بسیار جذاب و کاربردی هستند…

آموزش نصب ویندوز ۱۱

نصب ویندوز ۱۰

بعد از گذشت چندین سال از ارائه ویندوز ۱۰ همه کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کردند مایل هستند برای یک بار هم که شده تجربه استفاده از نسخه ۱۰ ویندوز را داشته باشند. برای استفاده از ویندوز ۱۰ لازم است آن را روی سیستم کامپیوتری یا ماشین مجازی خود نصب کنید. بنابراین در این آموزش قصد داریم به نحوه نصب ویندوز ۱۰ روی لپ تاپ یا کامپیوتر بپردازیم بدین ترتیب می توانید نحوه نصب و استفاده از ویندوز ۱۰ آشنا شوید. قبل از تعویض ویندوز باید پیش نیازهای لازم را بررسی کنید و ببینید آیا سیستم شما قابلیت نصب ویندوز ۱۰ را دارد یا خیر؟ البته پیش نیازهای لازم برای نصب ویندوز ۱۰ نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی متفاوت است. در این خصوص می بایست اقدامات زیر صورت گیرد:

  • گام اول: در گام اول پیش نیازهای مربوط به نصب و راه اندازی ویندوز ۱۰ را روی سیستم کامپیوتری یا لپتاپ خود بررسی کنید.
  • گام دوم: منبع نصب ویندوز (سیدی یا فلش) را تهیه کنید. (دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰)
  • گام سوم: مطابق با راهنمای آموزشی مراحل نصب ویندوز را دنبال کنید.

پیش نیازهای نصب ویندوز ۱۰

برای اینکه بتوانید از ویندوز ۱۰ استفاده کنید نیاز به یک حداقل سخت افزار و پیش نیازهای اولیه خواهید داشت که شامل موارد زیر هستند.

اینستاگرام وب آکا مگ

نصب ویندوز ۱۰ و آشنایی با پیش نیازهای لازم جهت نصب و راه اندازی این نسخه از سیستم عامل ویندوز برای علاقمندان دنیای دیجیتال الزامیست. جالب است بدانید بر خلاف تصور عموم طریقه نصب ویندوز ۱۰ چندان هم سخت و پیچیده نیست تنها باید به روال تنظیم بوت کامپیوتر و مراحل نصب ویندوز ۱۰ روی کامپیوتر یا لپتاپ خود واقف باشید. اگر شما هم می پرسید ک چگونه ویندوز عوض کنیم و علاقه دارید که با مراحل نصب ویندوز ۱۰ آشنا شوید حتما این راهنمای آموزشی را دنبال نمایید. امیدوارم که آموزش تصویری نصب ویندوز ۱۰ هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشد و با استفاده از آن توانسته باشید به راحتی مراحل نصب ویندوز ۱۰ را  طی کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید. شما از کدام نسخه ویندوز استفاده می کنید؟! 😊

آموزش رایگان ویندوز

کلیپ انگیزشی موفقیت اینستاگرام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 383 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 6 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.