آموزش وردپرس بارسلونا تائید کرد؛ منصرف شدن جانشین مسی از عمل جراحی - وب آکا

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که آنسو فاتی ستاره جوان اسپانیایی، برای مصدومیت همسترینگش، زیر تیغ جراحان نخواهد رفت و یک برنامه ریکاوری را دنبال می‌کند.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته دو تیم اتلتیک بیلبائو و بارسلونا از چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم باسکی موفق شد با حساب ۳-۲ شکست تلخی را به کاتالان‌ها تحمیل کند. در جریان این بازی آنسو فاتی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و تیم پزشکی بلوگرانا به او هشدار دادند که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. شماره ۱۰ آبی اناری‌ها در ابتدا در تصمیم گیری‌اش تعلل کرد، اما حالا باشگاه بارسلونا اعلام کرد که او جراحی نخواهد کرد.

“آنسو فاتی بازیکن تیم اول بارسلونا به خاطر آسیب دیدگی تاندون در همسترینگ چپش، یک برنامه ریکاوری محافظه‌کارانه را دنبال خواهد کرد. زمان بازگشت او بستگی به روند درمانش خواهد داشت.”

به نقل از مارکا، میزان دوری فاتی از میادین، حدود دو ماه تخمین زده می‌شود. او در این باره در اکانت توئیترش نوشت: “متاسفانه من در بدترین بخش فوتبال هستم، اما هیچ وقت تسلیم نخواهم شد. بابت پیام‌ها و حمایت‌های محبت آمیزتان، تشکر می‌کنم. هیچ وقت تسلیم نشوید!”

فاتی فصل گذشته نیز از ناحیه به شدت مصدوم شد و از آن موقع نتوانسته به آمادگی جسمانی ایده‌آلش برسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : رپورتاژآگهی تاريخ : 25 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.