آموزش وردپرس قوانین جدید مشتری مداری به سبک میزبان فا - وب آکا

بسیار خرسندیم که در زمینه خدمات میزبانی وب فعال بوده و با عنایت خداوند توانستیم میزبان کسب و کار آنلاین شما عزیزان باشیم با توجه به رشد فزاینده وب آکا و افزایش تعداد مشتریان طرحی جهت بررسی انتقادات و پیشنهادات به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی و مشتری محوری در نظر گرفته شد. قوانین مشتری مداری وب آکا شامل بررسی همه جانبه پیشنهادات و انتقادات کاربران و راه حل هایی جهت رفاه حال شما عزیزان است که در ادامه به شرح مفصل آن ها خواهیم پرداخت.

مشتریان ما، با ارزش ترین دارایی ما هستند… ?

قوانین جدید مشتری محوری وب آکا

۱- انتقال سایت به هاست جدید بدون دریافت هزینه

در صورت تمایل به تعویض هاست، اطلاعات وبسایت شما به صورت کاملا رایگان از هاست قبلی به هاست جدید وب آکا بدون دریافت هزینه صورت می گیرد.

۲- نصب و تعویض قالب هدیه وب آکا بدون هزینه

با توجه به اینکه برخی از سرویس های هاست وب آکا همچون پلن های سالانه هاست اشتراکی ارزان ایران ، سرویس های سالانه هاست مخصوص وردپرس و هاست مخصوص فروشگاه اینترنتی مشمول دریافت قالب رایگان هستند، این قالب ها برای بار اول به صورت رایگان نصب می شوند اما دفعات بعدی فرایند نصب مشمول هزینه است. در قوانین جدید مشتری مداری وب آکا این قانون اصلاح و نصب قالب و تعویض آن بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد شد.

۳- حتی زمان مسدود بودن هاست، بکاپ دریافت کنید

به طور کلی یک از قوانین هاستینگ ها عدم ارائه نسخه پشتیبان از وبسایت مشتری بعد از اتمام سررسید یا مسدود بودن هاست است. در صورتی که سرویس هاست شما به علت عدم پرداخت سررسید مسدود شده نگران نباشید چرا که این بار در وب آکا نیاز به تمدید سرویس جهت دریافت نسخه بکاپ نیست! تنها کافیست قبل از گذشت ۳۰ روز از تاریخ سررسید درخواست نمایید تا بدون تمدید سرویس، نسخه بکاپ ارائه گردد. این بند مشمول مشتریانی می شود که هاست ایشان به هر دلیل جز مسائل قضایی مسدود شده است. دقت داشته باشید اطلاعات مربوط به سرویس های هاست کاربران تنها به مدت یکماه روی سرورهای مجموعه نگهداری خواهند شد و پس از گذشت مدت زمان مذکور از سرورها حذف خواهند شد بر همین اساس در چنین شرایطی نسخه بکاپی به منظور ارائه به کاربر در اختیار نخواهیم داشت.

وب سایت هایی که بر اساس حکم قضایی مسدود می گردند شامل بند ۴ قوانین مشتری مداری وب آکا نیستند و مجموعه وب آکا مسئولیتی در قبال ارائه نسخه بکاپ سایت هایی که به دلایل قضایی مسدود شده اند، نخواهد داشت.

۴- انتقال وب سایت، ادان دامین ها و… بدون هزینه

انتقال سرویس کاربران فرایندی زمان بر است و طبق قوانین قبلی هزینه ای بالغ بر ۲۰ الی ۳۰ هزار تومان در بر داشت. اما اکنون به دلیل رعایت حال مشتریان و کمک به کاهش هزینه های ناشی از راه اندازی کسب و کارهای آنلاین، انتقال تمام ادان دامین های کاربر، دیتابیس ها و اطلاعات وب سایت بدون دریافت هزینه صورت می گیرد.

۵- عودت وجه بدون دریافت هزینه نصب قالب

همان طور که می دانید برخی پلن های میزبانی وب مشمول دریافت قالب رایگان هستند و این قالب در زمان تحویل سرویس بنابر درخواست مشتری نصب می گردد. در گذشته زمان عودت وجه سرویس از آن دسته مشترکینی که نصب قالب داشتند هزینه ۳۰،۰۰۰ تومان کسر می گردید. در حال حاضر بر اساس قوانین مشتری مداری وب آکا اگر کاربری به عودت وجه سرویس تمایل داشته باشد هزینه نصب قالب از وی دریافت نمی گردد.

۶- عودت وجه و کسر روزهای کارکرد سرویس بدون کسر تراکنش بین بانکی

در زمان عودت وجه مبلغ تراکنش بین بانکی از هزینه کاربر کسر نمی گردد.

  • ۷ بند بالا با بررسی تمام قوانین مجموعه وب آکا و انتقادات و پیشنهادات کاربران عزیز وضع گردیده و هدف جلب بالاترین سطح رضایت مندی است.
  • قوانین فوق از آبان ماه ۱۳۹۹ اجرایی گردیده است.
  • امید است تجربه ای خوش از وب آکا به یادگار بگذاریم.
  • در تلاشیم با ارائه سرویس های پرسرعت و با کیفیت، بهترین میزبان برای کسب و کار آنلاین شما عزیزان باشیم.

در ادامه با مراجعه به وبسایت اصلی وب آکا سرویس های پرقدرت و منحصر بفرد میزبانی را مشاهده نمایید.

سرویس هاست ابری

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 456 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها