آموزش وردپرس پشتیبانی از مشتریان میزبان فا در نوروز ۱۳۹۶ چگونه انجام می شود ؟ - وب آکا

سال ۱۳۹۶ مبارک
شرکت وب آکا سالی پر از خیر و برکت و سلامتی را برای شما مشتریان عزیز آرزو می کند.

پشتیبانی از مشتریان وب آکا در ایام نوروز ۱۳۹۶ چگونه انجام می شود ؟

پشتیبانی از مشتریان شرکت وب آکا از تاریخ ۱ الی ۱۴ فروردین فقط به صورت تیکت و همه روزه از ساعت ۲۱ الی ۱ صبح انجام خواهد شد، بدیهیست آپ تایم و پایداری سرویس های ارائه شده توسط شرکت به صورت کامل تضمین می شود و تیم های مانیتورینگ وب آکا موظف هستند فقط امور اورژانسی مرتبط با پایداری سرور ها را در این مدت زمان تحت نظارت دقیق داشته باشند.
خاطرنشان می سازد از تاریخ ۱ الی ۱۴ فروردین، همه روزه از ساعت ۱ صبح تا ۲۱ نیمه شب به تیکت های پشتیبانی پاسخگویی انجام نمی شود.
بخش های تلفنی فروش شرکت از تاریخ ۴ فروردین فعالیت خود را در بازه زمانی ۹ صبح الی ۱۳ ظهر، آغاز خواهند نمود و اتوماسیون های فروش و تمدید سرویس ها به صورت ۲۴ ساعته در تمام ایام تعطیلات فعال و قادر به ارائه سرویس های حدید به مشتریان هستند.
از مشتریان عزیز خواهشمندیم در ایام تعطیلات نوروز نهایت همکاری را با بخش های پشتیبانی وب آکا در ساعات تعیین شده داشته باشند تا تیم های پشتیبانی در این ایام فرخنده نهایت آرامش را در کنار خانواده خود تجربه کنند و برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شما عزیزان در سال ۹۶ حاضر شوند.

موفق باشید.

۴٫۳
/
۵
(
۱۰

امتیاز

)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 444 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها